Servicii de inchirieri auto la prețuri competitive !
TVA și Rovignetă incluse, kilometraj nelimitat, asistență de urgență și doar mașini fără însemne speciale

Termeni si conditii ale ofertei de inchiriere

1. Conditii generale

Mașina vă este închiriată în conformitate cu Termenii și Condițiile din Contractul de Închiriere si fisa de predare primire a acestuia. Aceștia sunt tipăriți în Contractul de Închiriere pe care il veti semna la ridicare, pe verso. Clienții sunt rugați să citească cu atenție contractul și să confirme că sunt de acord cu ceea ce se stipulează în el, prin semnarea acestuia. Clienții trebuie să îndeplinească toate cerințele cerute, inclusiv vârstă, formă de plată, permisul de conducere (cu minim un an de experiență) și un act de identitate valid (buletin sau pașaport, românesc sau străin).

Atentie: Ca masura de siguranta si verificare aditionala a identitatii, atat chiria cat si garantia masinii se achita integral cu cardul, la livrarea masinii. Nu se accepta plati in numerar. Cardul poate fi de DEBIT sau de CREDIT, romanesc sau strain, in orice moneda, valabil si emis pe numele clientului - VISA sau Mastercard. In lipsa existentei cardului pe numele clientului masina NU se poate inchiria. Cardurile nenominale (adica fara nume pe fata) NU sunt acceptate.

2. Ce includ preturile?

Toate prețurile afișate includ kilometrii nelimitați, RCA, rovigneta și taxă de drum, TVA, taxa de livrare și predare în orașele menționate în cursul orelor de program, mașină la schimb în caz de defecțiune, anvelope de iarnă în sezonul rece, si in anumite cazuri CDW.

3. Varsta clientului

Vârsta minima cerută pentru majoritatea masinilor este de 21 ani. Clientul trebuie să dețină un permis de conducere valid, cu cel puțin un an vechime. Oricare alt șofer adițional trebuie să îndeplinească condiția de vârstă minimă cerută și experiență si trebuie anuntat inainte de data de ridicarii masinii (taxe aditionale se aplica pentru soferii aditionali la majoritatea furnizorilor). Anumite mașini pot avea cerințe mai restrictive de vârstă și vechime a permisului (exemplu: vârstă minimă de 25 de ani și 2 ani de permis). În acest caz acestea vor apărea detaliate în secțiunea finală a notei de comandă care vă este emisă. Vă rugăm să ne anunțați în avans dacă doriți ca o altă persoană să poată conduce mașina (deoarece trebuie să întocmim asigurarea adițională pentru al doilea șofer).

4. Rezervarile

Rezervările vor fi confirmate pe grupe de mașini. Toate fotografiile sunt cu titlu de prezentare. În anumite cazuri datorită situațiilor excepționale (furturi, defecțiuni tehnice, prelungiri, accidente, daune, furturi, intarzaieri) ca și orice altă agenție de profil ne rezervăm dreptul de a oferi clientului o mașină dintr-o grupă identică sau superioară, dar la prețul confirmat inițial, deci prețul pentru client va rămâne același. Vă rugăm să notați că nu putem garanta culoarea autoturismului dorit.

5. Conduita clientului

În cazul în care clientul adresează agenților de vânzări sau de livrări injurii, îi tratează ironic, cu lipsă de respect sau cu un limbaj si/sau atitudine necorespunzatare, ne rezervăm dreptul de a anula în orice moment o rezervare indiferent de stadiul ei. Pentru noi fiecare client este deosebit de important și ne dorim un mediu de afaceri onest, corect și transparent.

6. Disponibilitatea masinii

Mașinile sunt disponibile în orașele menționate în subsolul siteului, dar și în alte orașe, la cerere. Dacă se dorește returnarea mașinii într-un alt oraș se va percepe o taxa de dislocare stabilită în funcție de locație. În anumite cazuri sau perioade, în funcție de disponibilitatea flotei pe orașul respectiv este posibil ca o mașină să nu fie liberă, motiv pentru care vă sfătuim să vă faceți rezervarea cât mai din timp pentru a bloca mașina respectivă pentru d-voastră.

In cazul in care din diverse motive (dauna, accident, furt, intarzaiere, defectiune) masina nu poate fi oferita, agentia de inchirieri isi rezerva dreptul de a propune un alt autoturism sau de a anula solicitarea. Daca acest autoturism furnizat este refuzat de catre client la livrare, avansul va fi returnat. Mai ales pentru confortul și siguranța clienților noștri, ne rezervăm dreptul de a respinge o prelungire a unei rezervări sau o modificare a datelor de închiriere deja convenite fără explicații adiționale mai ales (dar nu numai) în cazul în care considerăm că ar putea interfera cu alte rezervări.

7. Efectuarea platii

Compania noastră acceptă următoarele cărți de credit, debit sau bancomat: Visa și Mastercard/Eurocard. În momentul confirmării rezervări se va achita un avans în funcție de valoarea comenzii, avans care se scade din suma totală de plată la livrarea mașinii. Chitanța se emite pe loc după plată. Avansul poate fi plătit pe siteul băncii, cu cardul, sau prin transfer bancar. Clientul plătește integral, la semnarea Contractului, închirierea (mașinii și a obiectelor opționale), asigurările obligatorii și opționale și eventualele taxe suplimentare. Daca la data incasarii avansului masina NU mai este libera, avansul se va returna. Existenta unui card de debit sau de credit pentru plata avansului este obligatorie. Nu inchiriem masini catre clientii care la ridicarea autoturismului nu au asupra lor un card valid, de debit sau credit inscriptionat pe numele lor.

Plata se face cu cardul la ridicarea masinii, in RON, conform cerintelor legale legate de plata in moneda nationala. Conversia se face la cursul Unicredit - Vanzare (Rata de schimb la Casierie) + 1% valabil in momentul platii efective. Acest curs poate fi gasit aici https://www.ucfin.ro/exchp

8. Reguli generale si tarifare

Carburantul nu este inclus în preț iar amenzile rutiere cad în sarcina clientului. Mașina va este livrată curată și cu plinul făcut și trebuie returnată în aceleași condiții, fără accesorii sau carburant lipsă. Prin folosirea acestui website ne oferiti dreptul de a folosi cu caracter probatoriu orice mesaje, rezervari, note de comanda, si de a le folosi / distribui - inclusiv catre echipele de livrare ale funnizorilor din aeroport care vor avea printata nota de comanda pentru a va putea onora inchirierea. CARPRO este un broker de închirieri auto low cost. Ofertele noastre nu sunt valabile în perioadele de vârf de sezon, în perioada de Paște, luna August, și de Crăciun. În aceste perioade de regula toate prețurile afisate pe site se actualizeaza.

Deasemenea datorita faptului ca piata de rent a car este foarte dinamica, in anumite cazuri ne rezervam dreptul de a respinge o cerere de inchiriere, daca este facuta cu mult prea mult timp in avans. In general permitem plasarea unei cereri de inchiriere cu cel mult 5 luni inainte de data de ridicare a masinii. Deasemenea pentru varful de sezon (lunile decembrie si iulie/august), se aplica o cu totul alta politica de preturi.

Pentru a obtine o oferta de pret pentru perioada dorita, completati formularul de cerere a unei oferte. Preturile pot suferi ajustari in orice moment. Tarifele afisate sunt valabile pentru inchirierile cu data de incepere in ziua din curs. Daca de exemplu doriti o masina peste 1 an, de Craciun, s-ar putea ca pretul pe care vi-l propunem ca raspuns la cererea completata sa difere substantial fata de pretul zilei curente.

9. Garantia

Oferim și serviciul de închirieri auto fără garanție - la cerere tariful fiind calculat telefonic. In mod tipic, acest produs variază in functie de masina aleasă si de perioada dorită de inchiriere. Aceste sume pot varia de la masina la masina, si in functie de oras, perioada de inchiriere, istoricul soferului, gradul de ocupare al flotei sau asigurator. Ne rezervăm dreptul de a refuza o cerere de inchiriere fără garanție. Anumite mașini din flotele unor furnizori pot avea cote de asigurare CDW sau SCDW diferite, în funcție de mașină, asigurator și furnizor. Cotele de SCDW se calculează individual în funcție de perioada de închiriere, oraș, sau clasa ACRISS a mașinii. Dacă doriți acest produs de înlocuire sau diminuare a garanției, vă rugăm să ne contactați.

Produsul SCDW se achită obligatoriu cu cardul. Sunt acceptate și carduri de DEBIT atâta timp cât sunt nominale (numele clientului apare pe fața cardului). În cazul în care NU ați optat pentru produsul SCDW înainte de rezervarea efectivă, ne rezervăm dreptul să nu îl adăugăm ulterior. Produsul SCDW exclude daunele nedeclarate la poliție (nici o asigurare nu acoperă fuga de la locul accidentului sau nedeclararea), suprafețele vitrate, și accesoriile pierdute precum si orice alt caz enumerat in contractul de inchiriere pe care il veti semna la ridicarea masinii. Produsul SCDW poate prezența excluderi adiționale din partea asiguratorului sau furnizorului. La cerere în funcție de mașină dorită, vă putem furniza lista de excluderi ale acestui produs sau o copie al contractului pe care il veti semna la fata locului.

10. Livrare/returnare si operatiuni in afara orelor de program

Valoarea taxelor de livrare și returnare a mașinii apare detaliată pe nota de comandă a autoturismului emisă de către operatorii noștri înainte de rezervarea efectivă. Ca regulă generală nu percepem taxă suplimentară pentru livrarea / returnarea mașinii la o adresă aflată între limitele punctelor de operare, în cursul orelor de program. Livrarea / returnarea mașinii într-un alt oraș decât orașul de ridicare, se taxează, în funcție de distanța dintre orașe. Se va percepe o taxa unică de 10 € pentru preluare / predare în intervalul orar 07:00-09:00 & 18:00-22:00 și o taxă unică de 15 € pentru intervalul orar 22:00-07:00. În anumite cazuri aceste taxe pot fi ZERO-când nu apar în nota de comandă.

Exceptiile de la regula generală sunt cazurile în care autoturismul propus spre închiriere face parte dintr-o ofertă specială (sau dintr-o campanie specială de reduceri, destocaj, promoție a unui furnizor) - și taxele de livrare & returnare pot să difere. Acestea sunt însă întotdeauna clar detaliate în nota de comandă emisă înainte de rezervare, acest sumar incluzând calculul complet al sumei de plată. Acest calcul prevalează oricărei înțelegeri scrise sau verbale, ori oferte comerciale.

11. Asigurari

Autoturismele sunt asigurate cu RCA și , in general cu CDW. Conform Articolului 7 puteți achiziționa și pachetul SCDW - răspundere ZERO sau asigurare fără franșiză. Asigurarea SCDW nu acoperă cazurile nedeclarate la poliție, și i se pot aplica excluderi suplimentare (șofer sub influența băuturilor alcoolice, daune la interior / lichide vărsate, daune cauzate de ignoranța șoferului precum mersul pe jantă, folosirea de benzină în loc de motorină sau invers - si multe altele). Asigurarea în caz de accident și Asigurarea împotrivă furtului sunt valabile doar în România. Va rugăm să rețineți că în nefericitul caz al unui accident trebuie anunțată imediat cea mai apropiată Circa de Poliție și întocmit un proces verbal sau un formular de Constatare Amiabila (model). Fără acest proces verbal veți fi responsabili de costurile de reparații ale autovehiculului. Asigurările nu acoperă responsabilitatea clientului pentru daunele produse autovehiculelor companiei în următoarele situații: pagube produse în interiorul sau dedesubtul mașinii, acțiuni voite de distrugere sau neglijență, conducerea sub influența alcoolului sau drogurilor sau conducerea mașinii de către o persoană neautorizata.

12. Trecerea frontierelor

Nu este permisa trecerea frontierelor cu autovehiculele inchiriate de pe acest website decat in cazul in care se achizitioneaza separat o extindere de polita internationala. Inchirierilor internationale li se aplica conditii, asigurari si tarife diferite. Ne rezervam dreptul de a refuza inchirierea internationala a unui autoturism.

13. Defectiuni

In cazul unor probleme la autovehiculul inchiriat, noi va vom inlocui autoturismul.

14. Anulari si avansuri

Definitii:

avans = suma platita in avans, la momentul rezervarii si reprezinta taxa aferenta serviciului de rezervare online. Taxa de serviciu este suma pe care trebuie să o plătiți furnizorului de servicii de rezervare digitale identificat fiscal in linkul de avans.

Ea cuprinde printe altele:

- Folosirea platformei digitale si a solutiei software de confirmare a rezervarii si procesare XML
- Informare și suport în cazul schimbărilor sau modificărilor care pot apărea în procesarea rezervării sau în planurile propriu-zise de calatorie
- Consilierea și asistarea individuală a fiecărui client cu privire la metodele de plată preferate, tipuri de masini, taxe, motorizari, clase
- Medierea discuțiilor între pasager, compania de inchirieri auto și contestarea procesului de daune
- Acoperă costurile de emitere a voucherului de rezervare auto
- Asistență în situații ca: modificarea perioadei, masinii.

Taxa de serviciu (avansul) se aplică fiecărui client, pentru fiecare voucher de rezervare emis.

In cazul anularii inchirierii sau a rezervarii la cererea dvs. indiferent de motivul invocat, taxa de serviciu (avansul) perceputa in momentul emiterii rezervarii, nu se ramburseaza. Taxa de serviciu (avansul) nu este rambursabila sau returnabila si nu poate fi refolosita. Taxele de serviciu pot varia de la o oferta la alta. Ne rezervam dreptul de a decide ce taxe de serviciu se aplica la nivel de masina / perioada / inchiriere in functie de parametrii dinamici precum gradul de ocupare.

Anularea rezervarii la cererea clientului (unilateral) sau neprezentarea la livrarea masinii, duce la pierderea avansului achitat.

15. Oferte cu dislocare

În anumite cazuri putem oferi și serviciul de dislocare. Însemnând că veți putea, contra cost să ridicați mașina din orașul A și să o returnați în orașul B. Costul se compune din carburant plus o taxa de serviciu, la care se adaugă costul biletului de tren între orașe pentru recuperarea mașinii. Dacă veți solicita acest serviciu, vă vom genera un calcul total. Ne rezervăm dreptul să refuzăm închirierea între anumite orașe.

16. Optiuni aditionale

În anumite cazuri puteți solicita adăugarea de opțiuni sau servicii suplimentare (șofer adițional, GPS, scaun copil, internet în mașină). Dacă veți solicita aceste servicii, vă vom genera un calcul total. În lipsa acestui calcul, sau în cazul în care accesoriile nu apar detaliate pe nota de comandă ca preț si/sau nu sunt cerute inainte de emiterea confirmarii si/sau a notei de comanda de plata, acestea cel mai probabil nu vor putea fi adaugate. Politica standard se va aplica și dacă accesoriile sunt solicitate după ce rezervarea a fost deja confirmată și/sau avansul a fost deja achitat. Ne rezervăm dreptul să refuzăm furnizarea unui accesoriu suplimentar, și suntem deasemenea limitați de stocul fizic și de distribuția acestora în teritoriu.



Rezervă din timp, până nu este prea târziu. În funcție de gradul de ocupare al flotei, mașinile închiriate pentru lunile iulie și august pot fi cu până la 100% mai scumpe.

Avem 500 de mașini mai noi de 3 ani, cu livrare în peste 42 de orașe din România, serviciu NON STOP