Servicii de inchirieri auto la prețuri fără egal !
TVA și Rovignetă incluse, kilometraj nelimitat, asistență de urgență și doar mașini fără însemne speciale
  • imagine mercedes a klasse
  • imagine mercedes gla





Toate mașinile noastre de închiriat sunt mai noi de 3 ani și tarifele includ asigurare CASCO, rovignetă și nu cerem card de credit.

Bucureștiul este capitala României și de departe cel mai mare oraș al țării. Reprezintă cea mai mare aglomerație de populație a României (comunele limitrofe, care vor face parte din viitoarea Zonă Metropolitană însumează o populație de aproximativ 430.000 locuitori care se adaugă populației efective a Bucureștiului- 1.883.425 locuitori). Pentru a avea o imagine panoramică asupra Bucureștiului puteți apela la transportul public, care este destul de aglomerat, sau la bicicletele si mașinile de închiriat, dacă sunteți dispuși să vă strecurați prin aglomerația orașului. Orașul se poate transforma într-o capcană pentru noii veniți dacă aceștia nu sunt acomodați cu traficul Bucureștiului. Fără ajutorul unui GPS puteți rămâne blocat ore bune in trafic. O mașină închiriată va fi echipată în așa fel încât să puteți ajunge oriunde doriti în cel mai scurt timp posibil.

Știați că:

- Aplicatia Google Maps indică acum și nivelul de trafic (cât de aglomerată este o rută), iar durata deplasării este calculată și în funcție de această variabilă.
- Bucureștiul a fost primul oraș din lume iluminat cu gaz lampant (30 aprilie 1857).
- Casa Poporului este în top trei clădiri vizibile de pe lună.
- Calea Victoriei este cel mai vechi drum din București, fiind construită inițial din pavaj din trunchiuri de copaci și era cunoscută ca și Drumul de Lemn.
- Denumirea de Lipscani provine de la un oraș din Germania - Leipzig.


Mini ghid turistic

Bucureștiul este situat in centrul României într-o zonă de câmpie. Orașul este traversat de două râuri: Dâmbovița și Colentina (acesta din urmă formând o densă rețea de lacuri de agrement). Arhitectural, Bucureștiul reprezintă un macadam de curente si stiluri, vizitatorul putând găsi construcții gotice lângă moderne clădiri de birouri. Iar rețeaua de drumuri, prin recentele îmbunătățiri poate asigura un trafic fluent celor 1.181.815 de mașini înmatriculate.

Majoritate clădirilor în stil vechi au fost ridicate in secolele XVIII și XIX de către protipendada bucureșteană. Aceste clădiri au fost distruse in mare parte de către comuniști, ramânând puține cartiere cu specific (Lipscani, Piața Romană, etc.), dar și de proasta administrare postdecembristă care a permis ridicarea de clădiri improprii în zone de interes arhitectonic. Alte clădiri importante din București sunt ori clădiri administrative (Palatul Telefoanelor, Casa Poporului, Casa Presei, Palatul Ghica, etc), ori lăcașe de cult (Biserica Udricani, Biserica Domnița Bălașa).

Bucureștiul a fost renumit în perioada interbelică pentru viața sa mondenă. Boierii bucureșteni știau să iși petreacă timpul, mai ales noaptea și nu de puține ori pățaniile lor făceau vâlvă până în cele mai îndepărtate colțuri ale provinciei. Oricine își dorea să locuiască în București, iar aprtenența la provincie era rușinosă. Bucureștiul era un adevarat magnet care aduna oameni de pe tot parcursul țării, calitate pe care și-a păstrat-o până în zilele noastre. Din acest motiv Bucureștiul este un oraș în continuă creștere.

Bulevardele largi ale Bucureștiului, garnisite cu vegetație, cu circulație pe trei benzi, îți permit să traversezi ușor orașul, ajutându-te să nu ratezi zonele de interes turistic. O mașină sau autobuzele speciale (Bucharest City Tour) te vor ajuta în vizitarea Muzeului National de Artă sau a Grădinii Botanice. Însa autobuzul nu va putea staționa la niciun punct de interes turistic mai mult de treizeci de minute, lucru pe care o mașina închiriată îl rezolvă, oferindu-ți tihna necesară pentru un sejur liniștit, sau siguranța că nu vei întârzia la ședințele sau întâlnirile cu partenerii de afaceri. (Aici introducem ceva text despre noi, eu nu știu prea multe)

Una dintre zonele importante din București o reprezintă cochetul Lipscani, construit pe o parte din ruinele fostei curți domnești (Curtea Veche - prima curte domnească din București, din care s-au conservat doar câteva relicve în urma unui incendiu catastrofal care a distrus jumătate din București în anul 1718). Aici se găsesc în exclusivitate case de stil vechi la ale căror parteruri se găsesc restaurante, baruri si cafenele. Lipscaniul într-o zi de sfârșit de săptămână, pe la ora înserării devine neîncăpător pentru tineretul dornic de distracție.

Rezervă din timp, până nu este prea târziu. În funcție de gradul de ocupare al flotei, mașinile închiriate pentru lunile iulie și august pot fi cu până la 100% mai scumpe.

Avem 500 de mașini mai noi de 3 ani, cu livrare în peste 42 de orașe din România, serviciu NON STOP